fredag 4. februar 2011

Igår hadde lillemor og jeg besøk av go'jenta mi, Mikaella og sønnen hennes, mitt fadderbarn Lucas Leander.
Det blir fort lenge mellom hver gang vi sees nå, enda vi bare bor en liten togtur unna - slappfisker er vi!
Luc er 5 uker eldre enn Amanda, men det merkes omtrent ikke - og de var så skjønne sammen - holdt fast i hendene til hverandre, satt å stirret på hverandre og koste <3
Se på de vakre puselankene daa<3 

Lillemor fikk vaksine her om dagen, og har vært litt pjusk i formen - hun hikster/gråter en del i søvne, så jeg synes det virker som om hun har mareritt i søvne. Noen av dere som har opplevd det samme? Får så vondt i mammahjertet når de små er lei seg og uttafor - men de roer seg fort hos pappa eller mamma da, heldigvis :-)

Har også ordnet til kroker til yttertøyet til Amanda på barnerommet - jeg ble såå fornøyd, synes det er så søtt med de små dressene og jakkene <3 Og så har hun fått sommerfugl-dekor på veggen sin - lille prinsessa vår! 

Krokene skrudde jeg bare inn i veggen - så de ble akkurat som jeg ville ha de. Sommerfuglene er fra Nille :-)
 

1 kommentar:

  1. følger deg jeg linn og håper du følger min blogg også;)

    SvarSlett